Stulet!

Med risk för tjat, men det ÄR bra med träningsbloggar!!
Nu har jag stulit både en middag och ett träningspass från den här bloggen!
Igår åt vi fajitas på detta receptet! Glömde dock majsen och koriander, men fick med färska champinjoner istället.
Supersmarrigt!! Bilden är oxå Sofys!
Och nu har jag nyss tränat det här passet!
Totalt 555 reps skulle det bli!
Svettigt var det, och trött i musklerna är jag nu. Men SÅÅÅ nöjd!
Kan vara bland det jobbigaste jag gjort hemma. Kan vara.
Trodde inte jag skulle orka alla, t.ex 40 armhävningar, tänkte att jag är nöjd med 10. Men det gjorde jag! Tog tio i taget, men fortsatte tills alla 40 var gjorda!
 
I ett senare inlägg så skriver hon att det12:50.00 för henne.
Tror det var det som gjorde pressen, att man hade en tid att matcha mot.
Gick inte riktigt lika fort för mig, vilket jag inte räknat med, men 23:00,8 är jag nöjd med!
Kan ju vara bli bättre nu då!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Så du gjorde det?? Shit va bra! Såg det oxå å tänkte gu va jobbigt, fast ändå sugen på att göra det! Hmm, inte idag men en annan dag!

2012-12-29 @ 18:47:00
Postat av: Helena

Japp, jag gjorde det! Jobbigast i början, men inte fullt så jävligt som jag trodde innan!

2012-12-29 @ 20:05:10
URL: http://helelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback