Uppdaterade önskelistor!

Här kommer lite önskningar som jag och Alvin har inför julen!
 
Alvin:
-Bilbarnstol nr 2. T.ex den här Britax two-way, som det var kampanj på här.
 
-Sittvagn med fullt liggläge, t.ex den här Brio Race, bäst pris på nätet hittade jag här.(och då får man en ratt och regnskydd på köpet!)
 
-Barnvakt (alltså en sån som man använder när de sover, för att höra om de vaknar.)
-Sängkläder till spjälsäng.
(Ej de här och de här,de har han redan)
-Leksaker som är roligare än trappen, tv:n, återvinningen osv.
Gärna nåt tv-dosaliknande, eller mobiltelefonsaktigt! (Gärna en iPhone om han får välja själv!)
-Kläder stl 80 el 86. 
-Strumpor med halkpluppar runt stl 21
-Fleeceställ, kanske i 86 då
-Lära gå-vagn
-Pulka, t.ex den här!
 
Och vad vill jag ha då?
-Presentkort på intersport för längdskidor (Jo, jag fick det i present oxå, men jag tror inte det räcker ända fram, och om det gör det så måste jag köpa nya joggingskor till våren!)
-Presentkort på alla sportaffärer i Sundsvall! U-sports, XXL-sport, Stadium!
-Träningskläder, gärna dessa eller dessa!
-Pengar, pengar, pengar!
-Lars Kepler - Sandmannen
-350:- till terminsavgiften på gympan på Kullsta.
-Massage!
-Bra och dyra hårprodukter!! (Som kan hjälpa min irriterade och mjällande hårbotten!!)
-En hotellövernattning eller nåt annat mysigt till mig och E, inkl barnvakt såklart! =)
-Kläder i stl M/L, beror lite på.
-Såna här sömlösa trosor, finns i olika färger ta 3 för 2 på KappAhl, stl M 40/42
 
-Presentkort på Ikea
 
Ja, det är väl vad jag kommer på just nu.
 
Uppdatering:

-En mobilhållare till armen! Som passar iPhone!
 
 
 
 
-Sällskapsspel
-Helfigursspegel
-Här finns en bilstol till VÄLDIGT bra pris!

Kommentarer
Postat av: Mor

Finns ju en spegel uppe som syster K haft, den kan du nog ta hem!!

2012-12-08 @ 09:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback