Vill ha!

Reklam funkar!!
Såg dessa snyggingar på Blondinbella, som är från ett företag hon samarbetar med, så det var ren reklam på hennes blogg. Och om hon lyckades??
Ja, jag vill ju ha de!! (De är snyggare på, titta på länken ovan!!)
Jodhpur svart
Här köper man de. Nästan gratis...!!
Kanske nån som vill köpa de i julklapp!! ;)
 
Men de kommer garanterat inte att hålla lika länge!
Boots
 
Hur är det med lilleman då?
Jo, han är rätt glad för det mesta, men kräktes upp middagen.
Så är det magsjuka?? Nja...
Han har ju varit riktigt kass i kistan, men sen åt han med god aptit, så jag vet inte.
Nåt är det, men jag vet inte vad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Virus! Resulterar på bebisar oftast både förkylnings och magsjukesymptom. Iaf mina bebisar... :-)

2012-12-11 @ 21:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback