Äntligen!!

Till veckan kör de igång igen!!
Äntligen kommer de sista avsnitten av Desperate Housewives!!
Trodde ju att de sista gick i höstas, men Sverige hade ju lyckats dela upp säsongen, så det blir några avsnitt till nu i vår! Och det är inte en säsong försent! Den var ju betydligt bättre från början, har spårat ut på slutet och helt ärligt så har jag nog inte följt den helhjärtat på slutet heller.
Men samtidigt, eftersom det är så nära slutet, så har jag ju inte velat sluta titta på den heller... Dagens i-landsproblem...
En säsong kvar, då kan man ju lika gärna se vad som händer...
.
Men nu är det sista sista i alla fall!!
.
Och Grey´s!! Den är det inte sista av, och det gillar vi!!
Hur ska det gå med Meredith och Derek, och lilla Zola?
Minns inte riktigt hur förra säsongen slutade, förutom dramat runt de, (nån som kan friska upp mitt minne??) men visst var det spännande va?? Har för mig det...
Jag väntar med spänning i alla fall!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Men var det inte då som Maredith och Alex skulle hämta en liten bebis och det blev nått fel på ambulansen, storm och kaos? Och hon hjärtläkarens man dog ju på operationsbordet.... USCH!

2012-03-01 @ 21:48:15
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback