Duktig dag!

Har hunnit med en hel del idag faktiskt!
Allt går inte så fort, men det går!
*Promenad till postlådan i förmiddagssolen!
(Gick samma varv med E igår, vet inte hur många gånger jag fick säga åt han att sakta ner, har ingen kondition och fogarna är inte så rörliga!!)
*Sorterat alla mina viktiga papper!
*Varit på jobbet och tömt skåpet samt fyllt i lite papper
*Varit på återvinningen
*Största och sista projektet var: Sorterat alla E´s viktiga papper!!
De äldsta papprena var ifrån 2003, så ni kan tänka er det projektet...
Har i flera år varit stenhård med att INTE göra det, jag har sagt att jag ska hjälpa han när han gör det, men vägrat göra det själv! Men när jag satte igång med mina idag så kliade det i fingrarna när jag såg ica-påsarna med hans papper, vill ju få ordning på nya skrivbordet, och faktiskt använda det när vi gjort iordning det, så tillsist så satte jag igång! Och x antal timmar senare var alla papper antingen slängda/i kartong/i pärm. He´d better love me!! Det värsta är att nu kommer han ju alltid att fråga mig när han inte hittar nåt!!
*Varit till Momma.
.
Nu blir det soffan resten av kvällen!
Imorgon kommer mina bästa brudar hit och hälsar på!
C är ju fortfarande sjukskriven och I slutar tidigt!! Så då blir det tjatter på Plassen!!

Kommentarer
Postat av: Lena

Herregud vad du står i =) Duktiga du! Vad skönt att få undan sådant där stök med papper. Skulle verkligen behövas här med... Men det är ju såå tråkigt ;)

2012-02-20 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback