Farbror doktorn. Känns som om detta övergå...

mms_img56929 (MMS)

Farbror doktorn. Känns som om detta övergått till en sjukblogg för tillfället... Var till doktorn idag i alla fall, med mina kliande händer och fötter. Han var fortfarande inne på grav.klåda (trots att symptomen inte stämmer och testet inte visade nåt). Så jag ska lämna nya prover imorgon, både för klådan och sköldkörteln. Men han skrev ut tavegyl åt mig i alla fall, samtidigt som han sa att all medicinering vid graviditet är ju inte bra, även om läkemedlen är "godkända" vid graviditet. Så då får man mäta klådan gentemot samvetet mot bebisen innan man tar ett piller då... Suck... E var gullig i alla fall och sa åt mig att gå och lägga mig efter maten så skulle han plocka undan och hänga tvätten!! Så här ligger jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback