Feeling down, down, down...

Trots att torsdagar är = sovmorgon och frukost i lugn och ro med mig själv, så är det alltid på torsdagarna jag är som tröttast och har kortast tålamod!!
Hur kommer det sig??
Dessutom gick jag och la mig redan vid tio, sov till kvart i åtta, startade morgonen med en skön dusch, och sen frukost, inte i lugn och ro kanske, hade typ fem min på mig att äta om jag skulle hinna i tid, men jag satt ner i soffan och åt i alla fall, och försökte inte stressa, bara skynda lite.
.
I och för sig så kanske det är annat som tynger mig, som att datorn gick sönder igår, eller inte datorn, utan en usb-ingång, så vi inte kan använda internet.
SPA-besöket jag tänkte boka för mig och Älskling i helgen gick inte att boka (eller vi var väl för sent ute helt enkelt).
Hade tänkt mig en sån här åt oss båda på SPA-kliniken, för förlovningspresenten från mor och far!

Men å andra sidan blir det kanske sån här istället!
.
Näe, är nog mest bara trött på torsdagar...
Men nu har halva torsdagen gått och imorgon är det fredag, och jag slutar tidigt!!
Så inte ska jag väl deppa ihop denna torsdag heller.
Ska ut och få lite frisk luft de sista minutrarna av rasten i alla fall, det brukar ju alltid pigga upp!
Och nu är det ju riktigt friskt ute oxå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback