Helgen!

Ja, har blivit lite bloggande i helgen, som ni märkt...
Har som prioriterat att vara ute i det otroligt härliga vädret!
Världen när den visar sig från sin bästa sida!
.
I fredags var vi ju bjudna på middag!
Dessutom fick vi både datorn lagad, så gott det går i alla fall, (är kanske läge att investera i en ny oxå...) och lite bra att ha-bebisgrejer!!
Trevlig kväll i lagom nivå för gravida mig med god mat och så slappa i soffan!
.
Igår for jag och V ner på Hammarn där kusin A var, och lekte ute i finvädret medans E, Chefen och bror J snickrade på huset!
Sen blev det lite handling av blommor och presenter, och vi avslutade med lunch och fika på Brödbiten!
.
Sen var det ju dags för dop, och det tog nästan resten av dagen!
Lille Sigge skötte sig exemplariskt och somnade tillsist i min famn, helt utslagen!
.
Sen blev det raka spåret hem och hoppa i myskläder innan vi gled ner till vännerna i backen för lite social samvaro, lite melodifestival och en massa slapp i soffan!!
.
Idag har det inte hänt mycket, inte för mig i alla fall.
Sepnderade den första delen av dagen med...kramp(??) i ryggen och illamående.
Trodde ett tag att det var dags att kläcka bebis, men symptomen stämde inte riktigt överens med värkar.
Efter ca två timmar släppte det, och sen har jag varit rätt slut hela dagen.
Har ingen aning om vad det kan ha varit, men har sjukskrivit mig i några dagar i alla fall och ska ringa barnmorskan i morgon.
Är det inte det ena så är det de andra, klådan är under bra kontroll och snart kan jag nog säga att den försvunnit helt.
.
Har i alla fall tvingat mig själv ut i solen!! Satt ett bra tag på sparken och njöt av tillvaron, och lyckades till och med gå på en liten promenad!
Makalöst härligt väder var det idag!
.
Sen fick vi besök av kära vänner, och sen har jag suttit i soffan, och inget annat lär hända resten av denna kväll...
.
Och kommande dagar blir det oxå till att ta det lugnt som sagt!
Ha en trevlig söndagkväll hörni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback