Long time, no see!

Tyckte det var på tiden med ett besök på sjukstugan, har ju inte varit där sen i...tisdags!
.
Denna gång så var det urinvägsinfektion som skulle testas!!
Kul med lite variation tycker jag!
.
Det fanns blod i urinen, ganska mycket, men inget annat...
Så i väntan på odling så är det mycket dricka som gäller, får satsa på citron och tranbär!
Om det inte blir värre i helgen så skulle vi vänta med antibiotika tills odlingssvaren kommit.
.
Dessutom hade barnmorskan lyckats snoka rätt på resultaten från gallsyraproven, och de visade inget heller!
Så det var ju bra! Nu är hon bara brydd över att klådan försvunnit spårlöst...
.
Så om det inte blir värre under helgen så behöver jag inte åka på sjukstugan förräns på måndag!
Fast då är det bara vanlig koll av mig och bebis!
.
Förresten så blir det inget mera jobb heller!
Antingen sjukskriven, eller så tar jag semester nästa vecka.
Känner att jag är alldeles FÖR gravid för att göra ett bra jobb, och har ett för krävande jobb för att vara en bra gravid!
Så nu är det alltså ett år eller så som jag kommer att spendera i hemmets lugna vrå, om den förblir lugn vill säga...
Fast det har jag inte heller fattat.
Inte jobba?? Känns skitmysko.... Men bra!!
Oj, vad jag ska kunna göra mycket här hemma detta år!!
.
Nu ska jag i alla fall kika på gårdagens Biggest loser-avsnitt som jag missade för att jag satt och tittade på medans E och hans far hämtade mera panel för målning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback