Sovmorgon!!

Äntligen lite sömn!! Att be E stänga sovrumsdörren när han kliver upp, och inte smälla i ytterdörren 17 gånger gjorde susen!! Vaknade strax före nio, betydligt behagligare än kvart i sju!!
Fast ett litet offer får man göra, kissblåsan värker ENORMT när jag kliver upp och trippar ner på toan!!
Det går bra så länge jag ligger i sängen, går att hitta ställningar när det inte känns som att jag är kissnödig, men när jag reser mig upp... AJ!!
Och så måste man ju dra på sig nå kläder på utifall det skulle vara nå snickare som smyger runt här, det är nästan olidligt!!
Men men, det är smällar man får ta, har ju fortfarande inte behövt springa uppe på nätterna!!
(Eller det kanske är det jag skulle ha behövt egentligen...)
.
Å härligt väder är det idag oxå!
På skottdagen!
Borde man föda idag, på en speciell dag?? Njäae, tror inte det är så roligt att bara fira var fjärde år, och måsta ändra dag de andra tre, så jag tror jag kniper ihop några dagar till!!
.
Bah!!
Jaha, bara för att det INTE varit några snickare här idag så smög jag ner i morgonrocken imorse, och njöt av att kunna glida runt i den. Dessutom så har de morgonfika vid nio, och det är ju passerat sen länge, så jag borde varit säker!!
Ja, vad tror ni ramlar in NU om inte snickare!?!?!
Och här sitter jag fortfarande med morgonrocken på och håret åt ALLA håll då jag duschade igårkväll.
Och eftersom jag var så duktig och rensade allt-i-allolådan i vardagsrummet igår så tog jag bort alla gummisnoddar och övriga håruppsättningsgrejer ur den igår, så jag kommer måsta visa mig!!
Plus att mina kläder, inklusive underkläder ligger i en hög på soffan i hallen...
Suck...
.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback