Another night in the sofa...

Hade lite planer att besöka mina kära invalida C, men hann inte mer än nämna det för E förräns Mor och Far oväntat dök upp!
De ville fira våran förlovning!! Vilket vi inte ens kommit på själva att vi ska göra... =)
Så det blev förlovningsbullar och presskaffe! =)
.
Sen har det bara hunnit blivit en dusch och nu ska jag packa för imorgon efter jobbet drar jag, syster och barnen till Umeå för att fira Lillasyster som tar Sjuksköterskeexamen på torsdag!
.
Så det kan bli lite bloggat resten av veckan, kommer hem igen på fredag.
Inte för att det varit nån värre aktivitet här inne ändå de senaste dagarna..
.
Men jag kan ju alltid uppdatera er via mobilen i alla fall!
.
God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback