Helg!

Och har redan hunnit med en sväng in till stan.
För att gå på banken... Smidigt!
.
Men lite klokare blev vi, och förhoppningsvis behöver vi inte fara in så många gånger!
.
Just nu har soffan och tv:n beslagtagits av en hög med småpojkar som har filmkväll!!
Vilket resulterar i att jag och E är gäralösa...
Vi har inga tv-kanaler nån annanstans, och dvd:n har de tagit oxå....
Så nu sitter vi här vid köksbordet, jag med datorn, E med en öl och tjuvkikar på tv:n...
Haha! Vilken fredagskväll...
Får väl gå coh lägga oss och läsa eller nåt annat skoj! =)
.
Inga planer för i helgen heller.
Lite fixa ute på gården, nu har de ju börjat snickra!
Syll, golvåsar och lite resvirke är på plats!
Får knäppa lite kort imorgon! Så roligt att det händer!!
.
Annars blir det lugnt, kanske ska prova att åka lite skidor denna helg då, bara en liten provtur i alla fall!!
.
God kväll på er och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Jag tjuvkikade lite igår när Herman och jag gick förbi......

2012-01-16 @ 09:42:41
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback