Måste bara...

Ett till litet inlägg!
Måste först skyta ytterligare lite om mig själv då även köket har fått sig en rejäl omgång av städning!!
Ingen disk, inget damm, inte döda flugor i fönstren, ingen post som ligger och inga fläckar på bord eller diskbänk!
Till råge på all antipyntning liksom!!
.
Och så jösses vad jag blir taggad/glad/avundsjuk/inspirerad av Biggest loser!!
Känner igen mig "Hur kunde man låta det gå så långt? Hur kunde jag göra detta mot mig själv??"
Men sååå taggade att göra nåt åt det!
Såklart är det sen jättejättejobbigt med själva träningen, och särskilt första gången kan jag tänka mig, men när de slängde sig i sängarna, svettiga och trötta - så finns det inga många bättre känslor än just den: Jag gjorde det!! Jag verkligen gjorde det!!
Och sen längre fram, när de kommer börja märka vad otroligt härligt, roligt och skönt det är att träna och ta ut sig, och när man går ner i vikt och konditionen och styrkan bara ökar, och det blir beroendeframkallande!! Åh, jag vill oxå känna det igen!!
.
Och så förutsättningarna!!
Att ägna hela dagarna åt träning och kost, med dietister, läkare och två stycken PT som inte gör annat än att pusha, hjälpa, tipsa och lägga upp träningen åt de!!
Jag vill oxå vara där!!
.
Fantastiskt program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback