Så var det lördag!

Har ju som sagt städat undan delar av julen; granen pyntet och tomtarna.
Ljusstakar, stjärnor och gardiner får va kvar ett tag till, om jag inte får nåt ryck senare i helgen.
.
Annars har vi skottat lite ute på gården, håller undan för när snickarna kommer.
Nu är jag gräsänka, E är på 40-årskalas för en kollega, själv ska jag, som vanligt när E är borta äta grillad kyckling till middag. Han gillar inte det, så det gäller ju att passa på! =) Jag älskar det!!
Behövs inte så mycket mer, en tomat, lite purjolök, så är middagen kirrad!
.
Sen blir det en sväng till U, som efter helgen reser iväg utomlands igen i några månader...
Skulle oxå kunna tänka mig det!
Kanske inte just nu, men nån gång!!
.
Ja, det var väl denna lördag det!

Kommentarer
Postat av: Tarja

Lördag??!!!! Nä nu få jag panik. Blir kort helg då. Mysigt med bebis magen :-). Kram

2012-01-06 @ 23:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback