Tisdag

Ja, det händer inte så mycket i mitt liv just nu.
Eller det händer ju grejer, men inte på dagarna liksom.
Sova-jobba-softa-sova-jobba-softa....
.
Det blir inte så mycket intressantare...
Skulle vilja träna, skulle vilja ge mig ut i längdspåret!!
Kände idag att jag saknar den rundan!! Skidspåret här i Pålgård!
Och jag saknar all skidgemenskap som vi hade förra vintern med kvällar i elljusspåret och pannlampsturer i spåret på Ragunda!! Iofs skulle nog varken jag eller bebis dö av att åka ett varv heller, men jag tar mig liksom inte för.
Blir svettig och andfådd bara av att tänka tanken! Orkar inte ens gå på min lilla promenad!!
.
Eller jag skulle nog orka, om jag bara tog mig för, men jag har som (trots min träningsvilja och längtan, jag vet, jag talar precis emot mig själv, men det är svårt att förklara) helt tappat....ja, inte lusten egentligen, initiativet kanske är ett bättre ordval. Jag kommer inte iväg!
Älskar att vara ute, och försöker vara det, men det blir mest lite köra snöslunga, sopa bilarna, mata fåglarna, som för övrigt verkar ha blivit bortskrämda eller nåt, för jag har inte behövt fylla på fågelhuset sen..ja, jul?? Och inte är det tomt heller...
.
Haha! Låter som en pensionärs tillvaro! Tragiskt!!
I vår när bebis kommit då ska det bli andra bullar!!
Både på bloggfronten och träningsfronten!!
(Kan hända att det blir mindre tid till att blogga, det vet man ju aldrig, men då kanske jag har nåt skojigt att blogga om i alla fall! =)

Kommentarer
Postat av: mor

Heter det inte att man "boar in sig" i slutet när man väntar barn!! Att man samlar kraft.....

2012-01-10 @ 19:26:18
Postat av: Maria

Nåt jag borde ha gjort kanske så jag hade haft lite reservkrafter till det som komma skulle.....

2012-01-10 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback