Varannan dag - energi??

Idag känns energin vara som bortblåst igen.
Har hunnit få i mig frukost...
Rustik med majonnäs och groddar. 
Har blivit beroende av groddar tror jag, längtar till varje frukost!!
.
Eller så är det solen som stulit min energi och försvunnit!!
Eftersom det är molnigt idag. Egentligen tycker jag det är bra, för då SKA jag städa uppe!!
Men då vill jag ju inte, då energin är som bortblåst, vill bara krypa upp i soffan...
.
Ikväll ska vi nog dra till stan.
E och hans chef ska snickra hos E´s bror, så då tänkte jag och Alvin följa med och ta lite minisemester och leva stadsliv! Gå på stan, shoppa, fika... Ja, vad man nu gör när man bor i en stad!
Ska bli trevligt, och självklart umgås med Faster, Farbror och Kusin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback