Vi grejar!!

Dagarna går, och ingen tid till nån dator, mer än typ nu... 
Dagen har sett ut typ såhär:
*Vakna strax före nio
*Promenad med Alvin
*Frukost
*Handla grejer på byn
*Städa bron
*Måla innertaket på bron 
(*E grejar fönsterfoder)
*Missar att åka på ÅVC med skräpet vi slängt på släpvagn
*Får Svärförälder/Amerika-besök
*Äter öring till middag
*Skrubbar stolpar och underdel av bron med fasadtvätt
*Tar hand om nybadad bebis och lägger han till sängs.
Och nu sitter jag här och ska snart tvätta min egna kropp.
.
Ja, och jag kan tro att ni skulle vilja se allt detta, men det orkar jag tyvärr inte nu.
Sen ska ni nog få se. När vi målat klart och så.
Ni skulle säkert vilja läsa om nåt annat oxå, men det blir inte heller nu, det blir nån annan dag.
När jag har nån tid över att sitta lite längre vid datorn.
.
Men jag är glad att ni hänger kvar här trots ojämt och sporadiskt bloggande, jag gör mitt bästa och bara blogg.se får till mms-funktionen så kan jag vara lite aktivare!
.
Puss på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback