Borta bra, men hemma bäst!

En nöjd Alvin landade i soffan med ett smajl på läpparna!
Även om det gått bra idag så märks det att han trivs bäst hemma!
.
Hur gick det med shoppingförbudet då?
Jodå, en väggfamiljekalender, ett kort, en amnings-bh och en sjal till stundande bröllop var vad jag fick med mig hem.
Helt OK, inga onödiga prylar! Hittade en fin amnings-bh på H&M i en stor storlek, kors i taket, med lite mer stöd än de jag har. Men varför finns det inga amnings-bh:ar med bågar??
Man har ju oftast större bröst när man ammar, alltså större behov av bågar!
.
Upptäckte även att Cubus hade större bh:ar! Bra jobbat!!
.
Sen när vi kom hem for vi direkt på Dagis på tårtkväll.
Har länge tänkt att jag ska hälsa på, men har inte tagit mig iväg, men nu slutar många barn för sommaren, så det var som sista chansen. Kul att träffa de små liven!
.
Nä, nu ska jag slänga i mig lite mat medans Alvin badar med pappan och brorsan, innan han vill kliva upp!
.
Imorgon blir det en HEMMA-dag!! Och skolavslutning!
.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback