God dag!

Jösses vilken seg dag!!
Förmodligen en kombination av vädret och trött sen igår...
Har nog sovit rätt bra inatt, så jag kan inte skylla på det.
.
Har hittills bara lyckats pallra mig ur sängen, matat, smort och lagt bebis i vagnen och pillat i mig frukost.
Men ska, så snart frukosten sjunkit undan lite grann ta ett träningspass.
Är inte ett dugg sugen, laddad eller taggad, men desto större anledning.
Vet att jag kommer att vara betydligt piggare efteråt, och nöjdare med mig själv!
.
Jessica Clarén bjuder ofta på klokheter, och idag bestämde jag mig för att sno en.
.
Gör det ni oxå, sno den, och sätt upp den där det behövs, eller där folk förtjänar det!
Nähä, hjälpa maten på traven med att vika lite tvätt kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback