Vill ha, vill ha, vill ha!!

Mina "vardagsskor" skulle behöva bytas ut, de är slitna, och sulan är så tunn så jag får ont i fötterna när jag går på en grusväg.
Men jag gillar de och skulle vilja ha nå liknande,inga Converse dock, inte för att de inte är snygga, utan för att jag vill ha de lite stabilare, så man inte måste knyta de hela tiden utan bara sticka in fötterna. Har kikat runt och hittat dessa alternativ:
Roadster Hi 2 Puma Vit/Svart
De vita kostar 600:- och de svarta 300:-... Varför kan det inte vara tvärtom?? De svarta är ju oxå snygga, men jag vill ju ha vita!!
Roadster Hi 2 Unisex Svart/Vit
Puma Mid Leather Winterized Puma Vit/Silver
Dessa Puma är nog de jag gillar bäst. Vita skinn. Problemet är ju bara att det är vinterfodrade!! Kan ju inte runt med vinterfodrade skor mitt i sommaren!! Annars är de bra precis vad jag vill ha!
.
Alla ovan är från sportamore.se.
Hittade även dessa på zalandos.se
Höga sneakers - Vitt
Och de är oxå snygga, men jag undrar om de kanske är lite för mjuka för mina snea fötter??
Eller har ni nå tips på andra skor??
.
Vad sitter det i då??
Jo, det är nog att när det rör sig om lite mer pengar vill jag vara säker på att de passar, så jag skulle vilja prova de ordentligt först, så jag blir nöjd.
.
Dagens i-landsproblem...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men finns inte dom sista på stööks eller tomsons? Bara för att prova ut storleken tänkte jag.. Jag hade sånna svarta förut och de är riktigt sköna, men lite varma för sommaren tyckte iaf jag...

2012-06-20 @ 19:21:04
URL: http://animi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback