Jobbigt!!

Tror Alvin skrikit hela dagen idag!
Eller nästan i alla fall, med undantag för när han äter och sover.
Sover gör han ju inte så bra heller när han har ont...
.
Men jag tror att det börjar lugna sig, eller så är det för att han inte orkar skrika nåt mer...
Hua, stackars liten, är inge roligt!
.
Har varit på BVC idag oxå för vägning och mätning, och denna vecka hade han gått upp 300 g!!
Minns inte om jag berättade om förra veckan, då hade han gått upp nästan ett halvt kilo!!
Så jag tror det är grädde som rinner i brösten!!
.
Fast det känns bra såhär i början i alla fall att han går upp så mycket, så man vet att han får i sig tillräckligt med mat och att han har lite reserver om han skulle bli sjuk eller så.
.
Vad har vi gjort annars??
Inte så mycket, sovit en sväng, och haft lite besök!
Fick höra att han är lik Magnus Samuelsson idag!! =)
Här var han förvisso bara en dag, men visst anar man lite biceps där på överarmen? =)
.
Nähä, nu blir det nog till å sova tror jag, trött mamma!!

Kommentarer
Postat av: Maria

2012-03-27 @ 22:35:47
Postat av: Maria

Ett hett stalltips - tillväxtperiod, bara å amma på så ger det sig om några dagar! Är ju en där vid 2-3 veckor.

2012-03-27 @ 22:37:18
Postat av: Helena

Jo, det känns i brösten idag att han skickat efter mera mat!

2012-03-28 @ 08:25:09
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback