Magen!!

Blev lite magträning idag!
Fast jag blev lite besviken på "magträningsprogrammet" från Olga.
Det innehöll en massa olika plankor, och så tips på hur man ska köra de, och lite andra tips.
Det mesta visste jag ju utifrån att läsa hennes blogg, trodde att det skulle innehålla lite mera när man betalar för det!
Men visst, det är ju detta som funkar, så klart, och så får man ju se det som att hon är frikostig med sina råd i bloggen och bjuder på sig själv och sitt yrke där.
Och nu har jag kört ett första pass i alla fall, och visst känns det!!
.
Så idag blev det både promenad med Pålgårdsbacken och magträning!
Känns bra!!
Och känslan är att jag vill göra lite till och lite mer. Och gå en längre och längre runda.
Men jag ska ta det lugnt, och inte gå för fort fram, både för kroppen och för att hålla lusten uppe!!
Så man inte går ut för hårt, får ont och så kanske man känner att man inte orkar gå lika långt, eller hoppar över promenaden pga att det var för jobbigt sist eller tog för mycket tid!
.
Näe, såhär ska det vara!!
Lusten är på topp!!
.
Ska köra såhär ett tag, sen ska jag nog ta fram hantlarna och börja träna skuldror och axlar, för jag känner att med en bebis som ska bäras och ammas så behövs det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback