O happy day!

Jag bara måste skriva detta inlägget, för jag blir så glad!!
(Om nån känner nåt annat ber jag om ursäkt, jag skriver det ändå!!)
.
När vi kom in på förlossningen och vägde mig så vägde jag ett kilo mindre än sista besöket hos BM, så då låg jag alltså +9kg från inskrivningen.
.
Imåndagsmorse vägde jag mig igen, och hade då gått ner 8kg!!
Alltså +1 kvar från insk.
.
Imorse vägde jag mig igen, eftersom fredagar är min "vägdag", och gissa!!!!!!!!
-4 kg!!!!!
.
Så nu ligger jag alltså 3kg under inskrivningsvikten!
Efter en vecka!
.
Och dessutom är det 0,2 kg mindre än när jag vägde som minst innan graviditeten!!!
Så nu har kampen om nästa 20 kg börjat!! (-20,4 totalt)
.
Sen när man kan börja träna är det väl bara att satsa på att tighta till sig då jag antar att allt som blir kvar nu bara blir hängandes... =)
.
(Men var inte oroliga, jag bantar inte, och ska inte banta heller, det gjorde jag ju inte förut så varför nu, utan jag äter som vanligt såklart och Lillemans hälsa och att ta det lugnt med honom är det jag ska ägna våren åt!! Detta är bara en bonus, som jag tror kommer underlätta senare när jag ska börja träna igen!)

Kommentarer
Postat av: Tarja

Härligt😃. Kommer upp nått när vi är fri förkylningar och illamående och snusar på lillen. Ha det så bra! Kram

2012-03-16 @ 09:59:06
Postat av: Helena

Härligt!! Själv hoppas jag ju på att inte gå upp så mycket heller, vilket inte brukar vara så vanligt heller efter den operation jag har gjort. Har inte gått upp något alls ännu, men nåt kilo kan det vbäl bli mot slutet!

Mys på med lilleman - så härligt väder ute idag!!

2012-03-16 @ 10:05:16
URL: http://helenashopkok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback