Sista besiktningen??

Ja, vad vet man, kan ha vart den vi var på idag!
.
Den gick i alla fall bra!!
Symfys-fundusmåttet var samma som sist, 37 cm, vilket var bra, förmodligen för att den sjunkit lite.
Huvudet var inte längre rörligt - utan ruckbart. Vilket jag tyder som att det inte fixerat sig, men håller på.
Blodtrycket var lite högre, 130/83, men ingen fara (lämnde ett urinprov som inte visade nåt)
och vikten då?? Ja, -1kg!! Haha! Så nu har jag bara gått upp tio kg!
.
Nåt blodsocker eller blodvärde behövde inte tas, och hon trodde jag kunde sluta med järntabletterna nu, eftersom det inte är så länge kvar. Och det var ju passande för jag tog sista tabletten igår, så slipper jag köpa nya!
.
Ny tid nästa måndag, får se om vi hinner utnyttja den.
Det tror jag.
.
Nu väntar jag på att frissan ska ringa så ska jag fara och klippa mig.
Tog en chansning och kollade om hon hade nån tid denna vecka, så man får lite fräscht hår innan det förväntade förfallet man hört talas om under amningen, och det hade hon, idag, om nån timme!
.
Sen bär det av till Momma där jag, Syster, Selina och Sigge tänkte hänga i finvädret.
Har även handlat med lunch från Lotties som vi ska smaska på!
.
Se där, piggare idag igen, lite mer lust att göra saker!
Är nog tack vare solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback