Upp å hoppa!

Blev raskt väckt imorse då E kom in och undra om jag kunde göra nåt åt hans rygg.
Han hade så ont så han inte kunde stå rakt eller jag kunde knappt nudda den...
Öhh, näe, tror inte jag ska göra nåt, vad skulle jag kunna göra utan att förvärra??
.
Förmodligen hade han sträckt ett muskelfäste så nu har han proppat sig full med mediciner och ska på massage i em, annars jobbar han på som vanligt...
.
Lilleman verkar betydligt bättre idag!!
Har sovit nästan hela fm, och inte skrikit nåt!
Nu ligger han i mitt knä och hickar för fullt! Dessutom har han beställt större leverans på mjölken känner jag...
Annars är jag ganska pigg idag!
Alvin somnade gott på sin fars bröst igårkväll, mätt och belåten, och hans far hade inga önskemål om att gå coh och lägga sig.
Så då kom jag på att jag skulle gå och lägga mig alldeles själv, så fick de komma upp sen när de ville, alt när Alvin ville ha mat.
Så jag fick lägga mig alldeles själv i min säng, precis som jag ville, utan att behöva forma min kropp efter nån annan!! Otroligt skönt!
Tänkte läsa lite, vilket jag inte hunnit göra sen Alvin kom, men jag var så trött och det var så skönt så jag somnade rätt omgående!
.
Detta är nåt jag ska anamma oftare!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha ha.. inte hunnit läsa på två veckor ?! Inte hunnit läsa på 2 år...

2012-03-28 @ 12:47:17
Postat av: Helena

Jaja... nästan tre veckor faktiskt! =) Jag är väl lite naiv fortfarande...

2012-03-28 @ 16:06:17
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback