By the way...

Blev ingen promenad idag, pga dåligt väder.
Eller jag hade kunnat gått, men det blev liksom aldrig.
Så jag körde lite styrketräning istället!!
.
Värmde upp med tre solhälsningar.
Sen körde jag två cirklar.
Första cirkeln gjorde jag 3x15 marklyft, axelpressar och 30 sek planka.
Andra cirkeln gjorde jag 3x15 framåtlutad rodd, bänkpress på boll och sidoplankor.
Och så slog jag till på en extra vanlig planka bara för att!
.
Plankorna gör jag numera på tå!! Yeay!! Jag anar utveckling!!
Och den raka skulle jag nog klara av 45 sek oxå, blir det nästa gång.
Sidoplankorna kör jag på 30 sek ett tag till!
.
Duktig jag!! Och bra för ryggen, det behövs med en bebis!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback