God morgon! Här ligger hag och njuter av m...

mms_img65566 (MMS)

God morgon! Här ligger hag och njuter av morgonen...eller inte... Men lilla hjärtat ser till så jag är vaken! Vet inte om det är snorig i näsan, den tappade nappen eller luft i magen som orsakar ledsna miner, men nåt är inte helt bra i alla fall. Näsan har jag åtgärdat med koksaltlösning och nappen är som synes upplockad med. Bättre vart det men helt nöjd är han inte ändå. Nu börjar E sin znoozning oxå så den närmaste halvtimmen är det ingen fara att man somnar om. Kan ju passa på att berätta för er att promenaden igår slutade på 7km och sen körde jag ungefär samma cirklar som sist, med några extra magövningar. Men jag hann inte så många jag ville innan Alvin vaknade. Jaha, det var det. Surfa vidare kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback