Men det kan jag säga...

Att jag gillar INTE kanal 5:s nya upplägg!!
(Precis som med alla andra kanaler så förstår jag ju att de vill tjäna pengar och inte visa alla program gratis, men det är så mycket bättre för mig när det är gratis!
Och detta handlar inte om gratis heller, detta handlar om att jag kan inte "köpa" ett avsnitt av Grey´s längre!!
Missade det förra veckan så jag tänkte betala de där 19:- det kostar och se det idag, men det går inte!
Nu MÅSTE jag köpa premium för 59:- i månaden, och då förvisso tillgång till flera Grey´s avsnitt, utan att betala extra för de. Men det vill jag inte! Jag vill bara se förra avsnittet!
.
Men icke...
.
Så kan nån vänlig själ upplysa mig om vad som hände förra veckan??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback