Sammanträffande!

Precis när jag tänkte: "Jag ska nog ta bort Olga från min "blogglista", tycker inte hon är så inspirerande längre" så skriver hon detta inlägget: http://blogg.mama.nu/olgas-blogg/2012/05/25/bloggpaus/
.
Hon tycker inte själv hon är så rolig heller.
Då längtar jag tills hon kommer tillbaka med lite ny energi!
Tillsvidare tror jag att Jessica får hoppa in istället!
Hon är i Åre nu, precis som min syster, på WorkoutÅre
Nästa år vill jag oxå vara där!
Nästa år vill jag göra mycket:
-Åka Tjejvasan
-SPRINGA Vårruset (och kanske några andra smålopp här i trakten)
-Åka på WorkoutÅre, bl.a.
-En träningsresa till Portugal skulle ju oxå vara enormt roligt att göra, men det blir väl kanske inte av de närmaste åren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback