Siar...

Jag tror att finalisterna från Grupp 2 kommer att vara....
Jörgen Jönsson. Foto: SVTPernilla Wiberg. Foto: SVT
Jörgen Jönsson och Pernilla Wiberg!
Bara de håller sig undan att bli utmanade och åker ut i nattduellen.
Magnus Wislander. Foto: SVTAnna Le Moine. Foto: SVT
Tänkte att jag skulle sia om vem som vinner totalen, men jag kanske ska vänta tills jag vet vilka som verkligen blir de andra finalisterna.
.
Eller min gissning idag är.....hmm...Pillan eller Wislander. Det kommer att stå mellan de i den absolut sista nattduellen. Förutsatt att hon går vidare då.
.
Fast jag tycker att årets upplägg är lite tråkigare än annars.
Blir ju som samma tävlingar all over igen.
Jag tyckte det var bättre förr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback