Skulle inte...

Jag skulle ju inte gå på nån promenad idag, tyckte de totala 1,1 milen igår räckte.
Det känns i höfterna, kanske inte är helt stabil ännu.
Men promenad blev det i alla fall när E och grabbarna skulle gå skidspåret och när Alvin var hyfsad nöjd i Babybjörnen. Har inte gått skidspåret sen förra sommaren, och som jag saknat det!!
Och vilken kväll!! 17 grader var det på termometern i skogen!!
Bebis på magen!
Blev en extrarunda oxå runt Kolldéns, så när vi kom hem igen hade vi gått 6,7 km.
Och Alvin sov nästan hela vägen runt, vaknade på slutet men var nöjd ändå.
.
Kanske inte ultimat att gå så långt första gången man använder Babybjörn, men men, nu är det gjort, lär kännas i ryggen imorgon!!
När jag plockade av mig den höll jag på att ramla baklänges!
Musklerna strävade ju bakåt, skitläskigt!!
Ni vet, som när man står i en dörröppning och trycker armarna utåt och sen tar ett steg fram så flyger armarna upp av sig själv, så blev det, fast med ryggen så drog mig baklänges!
Läskigt!

Kommentarer
Postat av: alias Kvasthilda

Sören berättade att ni var ett helt gäng. Kanske vi ska göra gängpromenader till en vana? :)

2012-05-25 @ 09:05:47
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det låter trevligt!

2012-05-25 @ 16:54:38
URL: http://helelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback