Söndag

Jaha, helg igen.
Gårdagen blev lugn, vi tänkte röja på övervåningen och börja flytta in Viktor i hans rum, och lite hann vi med, sen ramlade det in folk och dagen ägnades mest åt att umgås med nära och kära!
En skön promenad i duggregnet blev det oxå, 5 km blev det, på en timme, så rätt lugn men behaglig!
.
Kollade på hockeyn oxå, även om jag inte är så insatt, men jag brukar ju säga att jag hejar på Tre kronor om nån frågar så då må man ju kolla lite i alla fall!
Idag blir det oxå rätt lugnt verkar det som.
Väntar mera besök, och så skulle jag ju såklart vilja gå på promenad och träna lite muskler kanske.
Har lite träningsvärk i de utsatta musklerna sen sist, I like it!!
Men det blir nog senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback