Totalt omotiverad.

Usch, klockan är halv tolv och det enda jag gjort är ätit frukost.
Känner inte alls för att göra nåt idag.
Dessutom känns det som om allt hänger på att vi tar en tripp till Ikea. (Eller så inbillar jag mig bara det för att slippa, och för att få åka och handla.)
Men såhär:
I tvättstugan kan jag inte göra nåt mer då
-E måste fixa ett uttag så jag kan ställa en garderob där och möblera klart.
-E måste koppla in tvättmaskin/torktumlare
-Vi måste köpa mer trådbackar för att kunna lägga in både A och V´s kläder där.
-Jag kan inte tvätta då inte tvättmaskinen är ikopplad.
Det är ingen mening att städa badrummet förräns tvättmaskin är ute ur det, och man kan flytta in mer grejer i tvättstugan.
Uppe kan jag inte göra nåt mer då
-V har inga förvaringsmöbler på sitt nya rum, så vi kan inte flytta ut han helt än.
-Och alla grejer i hallen tänkte jag bära in i hans gamla rum sen, när jag städat det, efter att han flyttat ut, som han inte kan göra...
-Köket vägrar jag städa då jag gör det typ varje morgon, och sen kommer E och V hem och stökar på och ingen av de städar. Känns som om vi hamnat i en sits där de, eller E i alla fall, förutsätter att jag städar bara för att jag är hemma, så han plockar aldrig ur/i diskmaskinen, eller plockar undan sen han lagat middag, utan lämnar allt framme. Inte OK, jag är INTE hemma för att plocka undan hans skit. Sådeså.
.
Hmm, det låter som om jag kanske helt enkelt måste ligga kvar här i soffan ett tag till å slappa?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback