Vardag!

Så var det vardag igen, och även fast man går hemma så märks det, och känns.
Det känns skönt oxå, fast idag är jag trött...
Även fast vi sov till halv tio....
Sen har lilleman varit missnöjd och gnällig, inte skrikit så mycket men inte somnat, inte ätit riktigt utan gnällt, och jag har varit trött och hungrig, ingen bra kombo.
.
Men nu sover han i alla fall - oroligt -  men han sover i alla fall, och jag har lyckats få i mig frukost så jag har lite mer energi att orka med en liten, söt, gnällig bebis.
.
Nån som haft mer energi var målaren, som hunnit tapetserat sovrummet nere!
Superfint blev det, jag vill byta sovrum nu!!
Den vita är randig matt/blank, vi hade velat ha en mer bredrandig variant men hittade ingen, och nu när den sitter där så blev det riktig bra tycker jag!
Den blommiga har oxå några blanka inslag i den, det silverfärgade.
V´s tapeter kommer på plats imorgon, hans rum har fått sista strykningar av färg idag.
Sen är det bara att inreda kvar!!
Wiihoo, Birsta hee we come!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback