Dåså!

Då var man utbytbar då!
Jag och E bestämde att detta var helgen då jag skulle sluta nattamma.
Sagt och gjort, jag har sovit i gästrummet inatt och Alvin och E i sovrummet.
 
Gick jättebra! Lite gnöl och gnäll, som han brukar, men han fick en halv flaska välling på småtimmarna, vi inbillar oss att han behöver äta lite då.
E sa att han aldrig sett en sån överlycklig min som han hade när han fick se vällingflaskan.
Sen sov han resten av natten utan ett pip.
 
Jag då?
Jag stoppade i proppar i öronen, så jag inte skulle vakna av misnta skrik.
Jag sov som en stock, till klockan fem.
Sen låg jag vaken till sju.
Sov till kvart över nio när E och barnen kom ner.
Lite besviken att jag inte sov hela natten, men kanske inatt? Tror vi kör så här åtminstone en natt till.
 
Så enkelt var det.
Idag ska vi hänga med moster K och A som är hemma i helgen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback