Ny vecka - Ny energi!

Ja, både jag och Alvin känns piggare idag än på länge!
Även om han fortfarande har en elva under snoken emellanåt så äter han bättre, pratar mer och skrattar mer än på länge tycker jag!
Känner mig även piggare själv, redo att fortsätta målningen av panelen i hallen och en långpromenad har redan hunnits med!
Då jag tror att förra veckans isolering har förvandlat Alvin till en fullfjädrad mammagris så måste vi försöka göra nåt åt det denna vecka, så idag var vi till I, där vi även var på promenaden.
Imorgon väntar vägning på BVC, förhoppningsvis kan vi åka på Familjecentralen på onsdag, om han inte är för förkyld och på fredag blev vi inbjudna till Mamma och Bebis-träff i Gullbacken!
 
Så det är en rolig vecka att se framemot!
 
Och om nån undrade så blev det en 2,5 km joggingrunda igårkväll! 
Inte långt, men som ett av mina favoritcitat säger:
No matter how short you go, you´re still lapping everybody on the couch!!
(Eller egentligen ska det stå "how slow", men det funkar ju även såhär, eller hur! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback