Promenad!

Ja, här händer inte så mycket, är ju som isolerade, om det är vattkoppor.
Men jag vet inte, det har inte hänt nåt med de än, är bara små, röda prickar...
 
För att undvika att jag blir tokig (av ensamhet och isolering) så tog vi en promenad runt skidspåret idag i alla fall!
Rätt vad det var så var det hemskt tyst där bak!
Lilleman tog sig en powernap.
Vi träffade inte många människor, inte nån för att vara exakt, men vi fick ju frisk luft och motion i alla fall!
 
Nu ska jag leta rätt på nåt recept som innehåller köttfärs.
Det var vad som fanns i frysen, och nån affär kan vi ju inte besöka, inte med bebis i alla fall.
"Här är mitt kylskåp"-dag idag alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback