Torsdag och omtag?

När vi klev upp imorse var Alvin väldigt snorig, och alldeles kladdig i ena ögat.
Torkade ur det, men har såg väldigt röd och irriterad ut.
Verkar som om förkylningen tagit omtag, och han var lite geggig i ena ögat förra veckan, men inget allvarligt, inte som nu.
 
Trist. Blir nog ingen mammaträff imorgon för oss...=(
 
En promenaddejt hade vi bokat i alla fall, och hann inte avstyra innan detta upptäcktes, men jag tror det gick bra ändå, hoppas jag!
Promenad, kaffe och lunch blev det, och en massa surr såklart!
Härligt.
 
nu sover hjärtat för andra gången på soffan.
Själv vet jag inte vad jag ska göra, städade igår, ska träna ikväll - vad gör man då??
 
Hänga lite tvätt ska jag göra, och sen ska jag nog lägga mig bredvid hjärtat och vila jag oxå, kanske läsa lite bok.
Härligt när alla måsten är avklarade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback