Tröttmåndag!!

Bad var det idag, och vi skulle samåka.
-Vi satsar på halv tio! sa vi igår.
Tjugo över nio vaknade vi!! (Efter att jag alldeles själv stängt av alarmet som ringde halv nio)
Lite lätt stressade!!
Som tur var ringde våran skjuts vid tjugo i tio och sa
-Så typiskt att när man bestämt en tid så ska man bli sen, vi sov för länge och nu har jag glömt plånboken så jag måste åka hem igen, men vi är på väg!!
-Ingen fara, sa jag med en lättnadens suck, vi har oxå blivit lite försenade!!
 
Men vi kom iväg och badet var väldigt skönt, om än barnen var rätt loja i vattnet, chockade av en stressig morgon?
 
Funderade lite lätt på att åka och träna ikväll, men kände mig inte helt pepp.
Har lite träningsväk sen joggnigen igår.
Men så skickade I ett sms och undrade om jag skulle iväg.
Visade sig att hon var lika fundersam, men tillslut föllpolletten åt träningshållet så nu blir det träning kl sju!
 
Opepp nu, men:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback