Fullfart onsdag!

Eller hela denna vecka har varit uppbokad känns det som!
Dock med bara roliga grejer!
 
I måndags: Babysim
I tisdags: Promenad till Snödberget med I
Idag onsdag: Babyträff med några andra mammor (Och så bestämde jag att vi ska hämta panelen ikväll)
Torsdag: Promenad och lunch med mina allra käraste vänner! Och träning på kvällen!
Fredag: är tom! Och det är ju bra, och vi inte ska in till stan såklart...
Nån dag i helgen ska vi in till stan och fira Svåger som fyller år idag.
 
Efter Babyträffen har jag hunnit med att handla, äta lunch och typ samtidigt, yoga, laga en viltgryta, styra upp promenaden imorgon och tagit hand om bebis som inte ville sova sig igenom hela yogapasset. Och det kan ju bero på att yogapasset blev lite längre och utspritt pga matlagningen...
 
I yogan känns det bara som att jag på nåt vis går från klarhet till klarhet. 
Eller ja, det kanske låter lite skrytit, men jag vet inte hur jag ska säga annars. Det känns som att ag kommer längre och längre vare gång jag yogar, och det är ju u inte så konstigt heller, men nu var det typ tre veckor sedan jag yogade sist tror jag, och idag kändes det ändå som att jag kom längre än sist. Hittar positionerna bättre och inser mer och mer vad viktig andningen är! Efter passet idag är jag HELT SLUT i armarna, mest utsida axel tror jag.
(Detta är ju helt mina egna tyckanden, om jag skulle gå på ett pass kanske Hanna helt skulle döma ut mig!! Kanske inte ens gör rätt övningar!!)
 
Och apropå maten, så har jag nog för första gången kokat ihop ett långkok!
Hittade lite grytbitar på affären och köpte det jag tyckte jag ville ha i, och nu är det i!
Riktigt gott var det, det tyckte (sa i alla fall) både E och A som jag mutat med middag för att han ska hjälpa oss att kånka panel sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback