Precis!!

Precis såhär är det hemma hos oss!!
Spooning Differences Girls Vs Boys
Eller ja, det där sista vet jag inte, men jag vill alltid ligga i sked när vi ska sova, E vill ALDRIG... PGA just dessa anledningar... Framförallt håret.
Därför slutar det oftast med att jag lägger mig bakom E och håller om honom, i brist på att han håller om mig.
Inte alls samma sak, men bättre än nåt.
Och så tänker jag lite gyllene regeln, att om jag gör det på han så kommer han göra det på mig!
 
Vet inte om det funkar så bra, oftast får jag lura mig till lite skedning!
 
Men lustigt att det inte bara är vi jag som har det problemet!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Samma sak hos oss. Fast A vill mest inte för han tycker att det blir för varmt! Så då får jag klamra fast mig mot hans rygg.. i brist på annat som sagt... och då inbillar jag också att han ska "ge tillbaka" ibland.. men nej...

2012-10-01 @ 17:13:01
Postat av: Kajsa

Samma här;-)

2012-10-03 @ 21:07:58
URL: http://kajsalinnea.blogg.se
Postat av: alias Kvasthilda

Och här är det tvärtom. Om jag håller om hans rygg så tycker han det blir för varmt. :)

2012-10-05 @ 09:02:39
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback