Sovmorgon!!

Jag och Alvin klev upp halv elva idag!! HALV ELVA!!
Trodde klockan var runt nio eller så...
 
Jaja, det var välförtjänt tycker jag!
Glömde ju skriva i förra inlägget att han numera äter gröt både morgon och kväll oxå!!
Ingen välling, men gröt! Och det får ju duga lika bra!! Är ju bara lite svårt att ersätta amningen på natten, känns inte som att jag tänker kliva upp å ge han gröt!!
 
Men å andra sidan så kanske han egentligen inte ens behöver äta på natten, utan gör det bara för mysighetsfaktorn. Så vi får väl försöka jobba bort det! Han vaknar i alla fall inte sjutton gånger nu, utan två, ibland tre, och när han vaknar de två första gångerna så ammar jag villigt, då det är fullt tryck i brösten eftersom han inte äter på dagen!
 
Nähä, nu kanske man måste ta tag i den här dagen oxå!
Lite träning, bakning, målning och kanske lite socialt umgänge hinns med?
Det är i alla fall sånt jag vill hinna med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback