Stadiumfynd!!

Jag hittade ett par fodrade löpar-, längdtights med 200:- rabatt!!
SOC W GAIT WIND TH F11 BLACK
 
De är inte riktigt de här, skulle gissa att de jag köpte kanske är från förra säsongens kollektion eller nåt, eftersom de var på rea, men i det stora hela är det samma!
Med praktisk mobilficka oxå!!
SOC M GAIT WIND TH F11 BLACK
Här kan ni läsa lite mer fakta om de, så kan jag berätta för er att det är nog de skönaste byxor jag har haft på mig! Som ett andra skinn, fast ändå inte, för det känns knappt att man har de på sig!
Samtidigt så mjuka och sköna och samtidigt sitter de åt och håller fast det som inte är så fast på min kropp... 
Och de glider inte ner, de sitter där de sitter!
 
Och varma, vind- och vattentäta!
 
Ja, kan inte bli så mycket bättre va??
Helt klart värt pengarna!!
Kommer att bli mina favvobyxor i vinter!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback