Tokryck!

Såhär på söndagskvällen blev jag tvärsugen på att springa!!
Jag som bara provsprungit korta intervaller en gång sen ja, förra sommaren...
 
Men efter att inte ha tränat eller ens promenerat på hela helgen så kände jag mig tvärsugen på att springa.
 
Tänkt och gjort!
 
Gick ett varv runt lillskogen här hemma som uppvärmning och sen så joggade jag två km!
Runt firman!
 
Gick fint! Inte helt utan ansträngning, och jag kände innan att jag var på tok för mätt egentligen, men när suget var så stort kändes det dumt att strunta i det.
Fick rejält med håll efter en liten bit, men det lyckades jag andas bort.
 
Härligt, då har jag inte varit hellat denna helg.
 
Får se hur det känns i kroppen imorgon, i höfter och rygg, men än så länge känns det bra! Kanonbra!
Körde lite magövningar efteråt oxå och sen la mig alldeles själv i badkaret!!
 
Skön avslutning på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback