Visste du??

När det är kanelbullensdag, fettisdag, alla hjärtans dag, påsk, Halloween och andra dagar när man ska handla och äta godis och onyttigheter då kablas det ut stort, ingen kan missa det!!
 
Men hur många av er visste att det denna vecka är Ett friskare Sverige-vecka??
 
Jag hade i alla fall ingen aning förräns jag såg det på Spark i baken-bloggen idag.
Därför hade jag oxå missat den enda aktiviteten som arrangeras i Hammarstrand (Stugun och Bispgården har senare i veckan).
 
Lite tråkigt men kul att det fanns nåt i alla fall!! Trodde det skulle vara helt tomt när jag sökte på Ragunda!
 
Gå in på hemsidan och läs om veckan, länkar och tips på aktiviteter, det finns är olika test där du kan testa din hälsa, och försök att tänka lite extra på din hälsa denna vecka!
Det ska jag göra!
Nu när jag vet om det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback