Dagens val 11 & 12

Inte idag alltså utan tidigare.
Bara för att jag inte hunnit blogga så betyder ju inte det att jag inte valt!
I kroppen känner jag spår av valen, i form av träningsvärk!
.
I söndags så fick jag till ett yogapass till!
Inte lika lugnt och avslappnat dock då Alvin vaknade efter 8 solhälsningar, och sen kom E och V oxå hem och levde om under resten av yogan.
Men jag genomförde hela passet, och det blev ett pass med träning på fokus. Stundvis lyckades jag fokusera bort ljuden och koncentrera mig på andningen, stundvis lyckades jag mindre bra.
.
Men som sagt, passet genomfördes ändå, och det känns i kroppen...
.
Igår blev det ju promenaden upp till Hammarstrands-skylten med Alvin på ryggen. Det känns oxå idag, i vader och nacke/axlar lider väl av båda aktiviteterna!
.
Vad jag ska välja idag vet jag inte än, men nåt bra blir det nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback