Dagens val 28

Inte många dagar kvar nu, och idag tycker jag att jag gjorde det bra!!
(Förutom att jag missade gympan, men det var nog bäst så!)
 
Först blev det en långpromenad med en massa härliga brudar!
 
Sen tänkte jag ju crosstraina, men tiden blev knapp, så jag tänkte jag skulle skita i det.
Fast det kändes inge bra, även om jag visste att jag skippade det pga tidsbrist och inte pga lathet, så kändes det inge bra att hoppa över det tre dagar i rad!!
Så direkt efter maten valde jag att ändå ägna några minuter åt den, innan vi skulle fara iväg.
Så jag hoppade i kläderna, ställde in Rix FM på Tune in Radio i mobilen och ställde timern på 12 minuter och sen körde jag!
 
Brände skönt i låren, flåsade bra och svettades!
Härligt, men kort!!!
Ser framemot många, långa stunder tillsammans framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback