Gillar paket!

Har gjort små fiskpaket några gånger, istället för att bara salta laxen, och det blir ju fantastiskt gott!!
Före tillagning:

Efter tillagning:
Gott och nyttigt och enkelt!! Detta är Alvins portion! Tyvärr var han så hungrig så han fick äta en matburk innan den här middagen hann bli färdig, men till lunch eller middag imorgon får han smarrig fisk!
 
Och apropå mat så drack han en flaska välling ikväll!! (Jag blir så lycklig så jag får en liten adrenalinkick när det händer)
Bestämde oss för att prova igen  ikväll och först drack han små klunkar, men det blev inte mycket mat i magen, så jag la han ner i lite mer "amningsposition" och några små klagomål kom det, men långt ifrån så stora som sist.
Och sen slurkade han i sig det mesta!
Utan att somna (sist kändes det lite som att han gav med sig när han var för trött och somnade långt innan han var klar, kanske därför han drack upp den då) men nu var han vaken hela tiden och protesterade inget mer.
 
Jag är försiktigt optimistisk, det har ju funkat i två dagar förut och sen tvärvägrar han, så jag tar inte för givet att detta innebär att han numera accepterat välling som kvällsmål.
 
Men jag hoppas!!
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt!!!
Vi gjorde fiskpaket i fredags fast med torsk. Det är så jäkla gott!

2012-09-28 @ 09:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback