Hann inte riktigt...

Skriva om mitt val igår..
Blev lite kaosartat på kvällningen.
Vi var ute och isolerade vägen tills klickan var nio.
Samtidigt som vi gjorde detta var Farmor här för att försöka vakta barnet, som inte riktigt var samarbetsvilligt, och så fick vi en massa besök, såklart, alltid när man ska göra nåt. Men gästerna satt inne och roade varandra medans jag och E isolerade. Tillslut var vi klara med både isolering och vindduk!
.
Sen när jag precis gjort iordning A inför natten så ville E ha honom en liten stund.
Och efter ca två sekunder så kräks han ur sig precis allt han hade i magen!!
Och det var inte lite!! 
Hela, hela, hela E var full i kräks, och A, och golvet och... ja, överallt!
.
Så då var det bara att börja om igen, ner med A i diskhon i tvättstugan (Är perfekt för snabba bad förresten!!) ny pyjamas, tvätta kläder, duscha...
Ja, och sen mata igen.
.
Vet inte riktigt varför han kräktes, det kom inget mer och han har varit nöjd och glad sen dess. Sovit hela natten (förutom när han ätit). Lite snorig är han...
Ja, så som sagt så hann jag inte blogga...
.
Men dagens val dag 13 var i alla fall att jag valde att I inte skulle ta fram nåt fikabröd när jag var där och sen gick vi på promenad i 40 min! 
.
Idag är vi hemma i alla fall, får se hur han mår idag, har verkat pigg hittills.
Tävttar lite, tänkte måla taklisten i badrummet och har precis ätit upp en skål med rödvinbär och ska nu sippa upp det sista kaffet medans jag läser lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback