Imse vimse spindel invaderar vårt hus!!

Längst nere i vänstra hörnet på baksidan av vårat hus så verkar spindlarna ha startat upp ett litet samhälle!
Har aldrig sett det förut, så varöfr de bestämt sig för att flytta in nu har jag ingen aning om!?! Gillar de den nya färgen? Och så kanske det är varmt och gott där när solen ligger på?
Häromdagen räknade jag till 31 stycken som satt utspridda längs långsidan, hittade inte lika många idag, men en hel hög var det i alla fall!! 13 st fastnade på bild, där det var som mest.
Och det står väl inte på förrän de flyttar inomhus nu när vintern närmar sig...Huuu...
Och idag när jag kom hem satt den fetaste spindeln precis bredvid dörren med en jättejättemage (??)!!

Men det hände en liten olycka... Det blir inga spindelbebisar....


 
Äckligt är de i alla fall, och det står väl inte på förräns de flyttar in nu när vintern närmar sig!!

Kommentarer
Postat av: lotta

Men usch och fy bort med fingrarna kvinna! Jag ryser bara jag tittar på bilden!

Svar: Ja, riktigt äckligt! Såg en till likadan fast ännu större sen...
Helelena

2012-09-11 @ 21:29:42
URL: http://atollenrock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback